Ben de acıya dayanamayan bi insanım tek bi kılımı dahi kendim elleyemem kaşım olsa bile ama ağdaya başladım 3 aylıkken falan ileriki aylarda göremem zor olur diye iyiki de öyle yapmışım evet acısı var ama 5 dk da biten bişey sonrasında hiç bişey yok gibi ve 4 haftaya yakın rahat oluyorsun