serpil_ysa81 Adetim 1 hafta gecikti bazı belirtiler var yaptım negatif çıktı çok kırmızı ydi ne zaman yapmalıyım test ne vakit daha geçsin
tugbadurmaz34 serpil_ysa81 benim adete 5 gün kala çıkmıştı siz adeti 1 hafta geçti çıkmadı diyorsunuz yani geç döllenme bile olsa çıkardı bence hayırlısı olsun yinede
Musemma06 Adetiniz 1 hafta geçmiş normalde testte çıkması gerekirdi emin olmak için bir de kan testi verin