Ezcez 35+5 haftalığız dün gece lavabya uyandığımda bebek birden bir yere toplandı semsert oldu daha sonra birden midem bulandı normalmi acaba doğum yaklaşınca böylemi oluyor salı günü hastane randevum 🙄
Amargi_nes Ezcez mide bulantısı ishal bndede var 1 haftadir. Vucut doguma hazirlaniyor bnce ayyys🙈😳😣 Bide ayaklariyla kaburgaya mideye baski yapincada rahatsiz oluyor insan. Insllh baska bi sorun dehildir bunun disinda canm
Minikdunyam Ezcez benimki de bir yere toplandı ve çok tuhaf Bayada hareketli iki hafta oönde gidiyor şuan 31 olmamız lazım ama33 üz
Pnrmhmmd Ezcez evet rahim kendini doğuma hazırlıyor canım benimde son zamanlarda çok olmuştu sürekli sabahları kusuyordum doktorda ne güzel rahim doğuma hazırlıyor kendini demişti
Hediye09 Bede 32+5 im benim de içim dışın bi tuhaf ve bebek çok hareket ediyor bugün. Dun az su içtim acaba yeri mi daraldı bebeğimin.
Fatmakaya158 Deletedmom434 ben 25+3 mü ama arada baya topluyor kendini yere ve sertleştiriyor bu ne anlama geliyo
Elos Ezcez oluyor oluyor. Ben de 35+5im. Aynı şey bende de her sabah oluyor. Bebeğin sertleşmesi ve hareketleri midemi bulandırıyor. Kusmuyorum ama ramak kalıyor. Geçen hafta sebepsiz kusmam da oldu. Çok yiyince ve karıştırınca çıkarıyorum
Deletedmom434 Ezcez normal bir durum aniden olduğu için kusmuş olabilirsin bazen son aylarda da bulantı kusma geri geliyor
Deletedmom434 Fatmakaya158 haftanız rahmin doğuma kendisini hazırlaması için biraz erken doktorunuza bilgi verin
Ezcez Fatmakaya158 toplanması için çok erken bi hafta doktorunuza söyleyin nst filan çeksin erken doğum olabilir
Ezcez Amargi_nes kaç haftlıksınız geçen post açmıştınız doğurmak istiyorum diye bende sizin gibi çok sabrsızım mibik bi sancida ters durumda doğuruyorum diye ayaklanıyorum annem her sancıda doğurcağınımı sanıyosun dedi dün 😁
ebru23 Deletedmom434 bu gece surekli uykudan uyandim acidan 20. haftalik oldik ve gobegimin oraya toplanip semsert oluyo haftasi erken tekrar bu hafta doktoruma danismam lazim pozisyon degistirirken mi oluyo acaba uzun surmyo ama uykudan uyandiriyo
Fatmakaya158 Ezcez valla 18 haftalıktan beri 25 haftaya girdim hep böyle yapıyo sordum doktoruma normal dedi bana
Amargi_nes Ezcez ahahaha kiyamam canim yaa. Hala ayniyim bekliyom dogumu. 38+3haftaligim. Hala sabirsizlaniyorum ne zaman gelecek diye. Ama artik post acmaya korkuyorum. Biri grup olusturur saldirir diye 😅😅🤪🤪 diyecekler ne istiyon yavrucaktan gelmiyosa gelmiyor rahat birak 😅😅 senin sikintin neydi niye normal dogum olmuyosn canm bekleyemiyonmu bnm gibi 🙈🙄😅🙏
Biz Ben de bugün tam 34 hafta oldum karnım çok sertleşiyor ve her sabah midem boşalır gibi olup midem bulanıyor
Ezcez Amargi_nes valla ben o kadar 40 41 42 yi goren hamisler gordumki 38 de gelsin istiyorum o kadar istiyorumki piskolojiman sanci cekiyorum artik ozledik oglusumu kucaklamak istiyoruz 😁