yenibirannis 37 haftalık olduk yarın kontrolümüz var Dr gün vericek oğluşumu çok merak ediyorum kaç kg nasıl diye heyecandan uyuyamıyorum 💙👣
_brcu88_ yenibirannis bugün 37+4 bizim de görüş günümüzdü 😍3 kilo olmuş kizcem ❣️haftaya cuma doğumum var Allah’ın izniyle
Merveaysem Benimde yarın kontrolüm var 37+3 ilk defa nst ye giricem boy kilo cok merak ediyorum dogum icinde hiç bisey konuşmadık daha sağlıkla gelsin bebislerimiz🥰
Aselannesi_25 Yarın 37+1 olucaz görüş günü 1.5 parmak açıklık kanala girmiş bebek 😄 bakalım neler oluyor 3 gün önce ki kontrolde 3.150 grm 50 cm Di.
yenibirannis _brcu88_ ya maşallah prensese benm suyum azalmış biraz pazartesi bidaha gıtcem o zmn belli olcak ya pazartesi o gün alcak yada gün vercek Bnmde 37+2 ama ultrasonda 38+2 cıkıyo 3.300 gr olmuş 😍
yenibirannis nefessmommm bişi demedi ama nette ve forumda bu haftalarda biraz azalırmıs yazıyo bi miktar azalmış yani çok değil pazartesi tekrar kontrole gıdıcez en fazla 1 hafta beklerim dedi sonra doğum dedi bende 38 e girsn bi tamamlasn istiyorum baklm 🥲
yenibirannis nefessmommm bnde de agrı yok arada sancı gelip gidiyo o kadar sertleşme çok var sen normalmi istiyosun ben zorunlu sezeryanm gebelik tansiyon ve panik atak olduğu için
nefessmommm yenibirannis evet risk olmadıkça normal istiyorum sağlıklı olalım da gerisi önemli değil 🌼