Aysnk Merhabalar 12 ocakta 32. Haftam doluyo o gün raporu başlatsam rapor parasını son aldığım maaş yani Aralık maaşına göre mi alırım yoksa yılbaşında ki zamdan faydalanabilir miyim
Minigiim-vebenn52 Sgkn yatacaksa Ocakdan alırsın herhalde sgk son aralıkta ise Aralık maaşından alırsın maaşa göre değil sgk primine göre alınıyo ya en son hangi ay sgk primi varsa ona göre