Meyvenin-annesi Merhaba kızlar bugün doktor muayenemiz vardı, doktor bebekle birlikte miyom var rahminde dedi. başına gelen var mı bebeğin gelişimini etkiliyor mu?
ozgeya Meyvenin-annesi benim rahmimin iç kısmında değil de dış kısmında vardılk öğrendiğimde 4 cm,hamilelikle birlikte iyice büyüdü 22 cm ile doğuma gittim. Çok zoe bir hamilelik geçirdim,çok şey yaşadım.ama bebeğim gayet sağlıkla dünyaya geldi.
FulyaGrkn Meyvenin-annesi benimde küçük bir miyomum var son haftalardayım ve herhangi bir sorun çıkmadı şimdiye kadar.
deletedmom6295 Meyvenin-annesi bende var gebelik öncesinde de vardı şuanda da ara ara büyüyor. kimi hamileninki daha hızlı büyüyor benimki çok şükür çok aşıtı büyümedi.
Mehtapsato Meyvenin-annesi canim benim bi arkadasimda vardi dogumu sezeryan dediler en bastan beri birden fazla miyonu vardi ilk baslarda hep buyudu miyonlari ama bebegide buyudu tabiki son zamanlarda miyonlar kuculdu baya baya kuculdu ve dogumu normal yapti nerdeyse 4 kiloya yakin bi dogum yapti hemde normal hic korkma inslh senin miyonlarinda zamanla yok olur
MerveSar Benim myom var hamile kalmadan 2cm di hamilelikle suan 8cm cikti 25haftalik olduk rahim agzinda ilk 10 hafta büyüdü suan sabit sikintimiz yok normal dogum degil sezeryan dogum olacak bebege etkisi yok rahim icerisinde olsada
Meyvenin-annesi MerveSar benim de 8 haftalık 3 cm miyom var dedi doktor. Sezeryan diye doktor mu dedi size miyom olduğu için mecburen mi yani ?
ozgeya Meyvenin-annesi çok teşekkür ederim☺️henüz alınmadı,şubat ayında kontrolüm var o zaman değerlendirilecek.
MerveSar Meyvenin-annesi evet myom rahim agzina yerlestigi icin cocugun cikis yeri kapali ondan sezeryan
Kabarik Merhabalar bende cok buyuk bir miyomla birlkte hamile kalmisim Hic farkinda bile degildim Miyomun.14 haftaligim bnem skinti oldu surekli agrim Oluyor ve dusuk tehlikesi yasiyorm sizin kacinci hafta ve miyom kac cm acaba?
Kabarik Mesajinizi yeni gordum sizinki 3 cmmis bence korkmayin benmki 12 cm mucadele ediyoruz bakalm Son haftalar ne olacak. Ayrica dogumda almiycaklarni soylediler
Ozleeeem Benim de miyomum var gebe kaldığmda 5 mm civarındaydı simdi 30 haftaligim miyomum da 12 cm tabiki zorluklari oldu hala da var hatta ikiz bebek taşıyor gibiyim karnim da insAllah Allahin izniyle saglikli birsekilde bebegimizi dunyaya getiririz
Meyvenin-annesi Ozleeeem inşallah, peki bebeğin gelişimine zararı oldu mu? Öncesinde erime durumu yok mu ki miyomun 🤔
Ozleeeem Meyvenin-annesi canm yeni gordum msjini cok sukur bebegin gelişiminde bi sknt olmadi rahim disindaymis miyom dogum öncesi minik oldugu icin mudahale edilmedi ama dogum sonrası kendiliğinden yok olur veya küçülür dedi doktorum
Cagla87 Ben 3 yıl önce miyom ameliyatı oldum. 13 tane miyom alındı(elma ve mandalina büyüklüğünde) 1 sene geçmeden tekrar çıktılar. Çok aşırı kanamam oluyordu regl dönemlerinde. Hamile kaldığımda 7-8 tane milimetrik miyomlarım vardı. Şu an 31+5'teyiz. Miyomlar hala santim olmadı çok şükür. Rahim ağzı da kapalı olmadığı için normal doğum istiyor doktorum. Sezaryen olursa kanama çok olabilir dedi. 7. ayımdan beri kilo almıyorum o yüzden. Normal doğum olsun diye 🙏
Mervealkan BEnimde hamileliğimle oluştu benekle büyüdü kızım kafasının yanında o yüzden yüzünü göremiyorum bile 😔 ağrılarım çok oluyo o tarafta üstelik aynı taraf böbreğimde stent var. 36. Haftaya giriyorum ağrılarım çoğaldı geceler zehir oluypr ama çok şükür bebeğim iyi sezaryen ile alınacak kanama riski çok çünkü.
Cagla87 Kısacası korkacak birşey yok. Bebeğin gelişimini etkilemiyor. Yerleşme yeri ve büyüklüğüne bağlı doğum tipini etkiliyor. Kiminde sancı yapıyor. Elbette ilk 3 ay düşük riski, sonraki aylar da erken doğum riski ile çok dikkat ettim. Çok şükür bugünlere geldik sorunsuz 🙏
ozgeya Sab_lx hayır çünkü normal doğum yaptım.sezaryen sırasında almayı riskli olarak görüyor doktorlar.O yüzden bu hafta ameliyat olacağım.