gakkoyengee Bu haftalarda sancısı başlayan var mı ? Doğumunuz ne zaman gerçekleşti ? Şu an 40-50 arası çıkıyor çok hafif kasık ağrısı ve bel ağrısı var
Asel-2023 gakkoyengee 31 den beri sancım var 34 olduk çok şükür ciğer geliştirici yapıldı serum ve ilaç kesmedi malesef
Minikayak24 gakkoyengee oğlum 35+6 da doğmuştu canım 1 gün sancı çektim doğdu Rabbim hayırlı doğum nasip etsin sağ salim al kucağına
Ozge_29 gakkoyengee 35+3 haftalık gebeyim bende bugün bayağı sancım var ama geçiyor yani geçmeseydi hastahaneye gidecektim bebek kendini kasıyo sertleşiyo çok korkuyorum daha erken değil mi:(
AslanMerak 34+6 dayım ben şuan kasıklarımda anlam veremediğim bir ağrı var sancı gibi değil gibi anlayamıyorum ya
Defnenin-annesi AslanMerak kasıklarda ağrı varsa idrar yollarında enfeksiyon olabilir. Benim enfeksiyon olduğu için kasıklarında ağrı var mı diye sormuştu doktorum
Melikejim Bende 33+4te cikti sanvci suan 34 oldum ciger gelistici verildi ve adalat kullaniyorum bebek kasiliyor ama hala
Parlammm Melikejim bemımde aynı şekilde adalat günde 4 kez wc harici kalkmayacaksın dedi dr kasılmalar ve ağrı çok oluyor bebeğin başı çok aşağıdaymış
gakkoyengee Asel-2023 doktorum bana bir şey vermedi yorumlara baktımda ciğer geliştirici vurulmuş hep
AslanMerak Ozge_29 35. Deyim bende de aynısı oluyor akşamları özellikle baya acıtıyor ama normalmiş bunların hepsi tabii