12.09.2023 en güzel gecemin mucizesi minik oğlum 💙
İkinci kez annelik duygusunu yaşattığın için şükürler olsun,
Evet bir doğum hikayesi benden gelsin 9 günlük bir taze anniş olarak.
Dogumuma daha var diye hesaplarken hersey o kadar ani gelişti ki ben bile anlamadım.
Sancilarimi yalanci olarak anliyordum dayanilcak kadar sabrettim en sonunda dedim bir hastaneye gidiyim muayene olayım içim rahatlar nasıl olsa dedim hastanede nsteye girdim sancilarim çok az çıktı doktor çatı muayenesi yaptı 3 cm açıklık var dedi yürüyüş vs yap tekrar bakarız dedi bende tamam diyip hastanede yürüyüş yaptım ve tekrar nstye bağlandım bu sefer sancılar çıkmadı korkumdan geri gitti sancılar 😆😆 doktor beni geri eve yolladı he dedim bunlar yalanci sancılar dedim sonra akşam oldu ben tabi ağrıdan duramıyorum iyicene sancim sıklasiyor tabi o sırada ikinma hissiyatı geliyor eşim çok desteklendi bu durumda duşa felan girdim ama öyle böyle değil duracak halde değildim sonra nişanım geldi eşim dedi ha doğru hastaneye gidiyoruz dedi hastaneye gittik benim acilmam 5 cm olmuş bile direk dogumhaneye alındım acilmam hızlı Bi şekilde ilerledi fazla zorlanmadan hemen doğurdum kesik atılmadı sadece yırtılma olduğundan dikislerim oldu ilk Bi kaç gün çok ağrı çektim ama her ne olursa olsun oğlum için ayağa kalktım ve çok çabuk toparlanabildim şimdi ise misler gibi yani başımda uyuyor 💙🥰