Sdt3456 FATMA ÖYKÜ kızlar sizce nasıl yenı isim koymaktan hoşlanmıyorum çevremde cok duyuyorum alya mila lins liya vs. Bu isim uyumlumu?
Patito__ Sdt3456 sizi kirmak istemem ama bence hic olmadi sdce oyku veya fatma diyecekseniz iyide ikisi bir solenmesi sanki iki kisi gibi biri chpli biri akpli gbi :)
Zeynep966 Benim eşimde annesinin adını koymak istedi başa benim istediğim isim ikinci isim annesinin adı oldu sende öyle yapabilirsin