Busraakay_26 Gtrkmen bence tek isim koyun elisa gayet ağzı da kulağıda dolduruyor ben de iki isim koydum ama tek ismini kullanıyoruz ikinci biraz gereksiz geliyor aslında
Gtrkmen Patito__ Minigiim-vebenn52 Evet bence de öyle ama Benim annem çok istiyor oyalamaya çalıştım ama çok heveslendiği için kırmak istemiyorum artık 2. İsim koy diyip duruyor bıdığım 😀
Patito__ Gtrkmen :) anneniz istediyse ii madem kadinin torunu olck mutlu olur Zeynep Elisa Elif Elisa Elisa sare Elisa Lina
Gtrkmen Bu arada kızlar bir şey daha sormak istiyorum Sabah başladı başlarda cılız kısa soluklu sancılardı . Zaman geçtikce ah dedirten cinsten olmaaya başladı . Ama sıklaşmadı da bu saate kadar hala sancılarım ara ara oluyor 1 saat yok tamam geçti diyorum tekrar geliyor şiddetleniyor sanki 😕 38+3
Patito__ Yenibirannee bence cok guzel uyum olmus bende en cok onu begendim. saglikla mtlulukla yasasin 🙏♥️
MorKelebek54 Gtrkmen kuzum elisa zaten agzi dolduran bi isim tek basina koysaniz daha iyi bence yani agir bi isim mi diyim ne diyim bilemedim acilimini tam uyduramadim ama tek basina daha guzel bi isim bence ki bu arada baska bi kizin daha olursa isimleri uyumlu olsun istersen ikinci kizcenin ismini esila koyabilirsin asiri guzel bence. Elisa esila tabi sen bilirsin yine de fikir kalsin diye diyim dedim icimde kalirdi yoksa
Gtrkmen MorKelebek54 evet bende öyle düşünüyorum ama annem çok istiyor 2. İsimi olmasını Oyalamaya calıştım ama devamlı soruyor karar verdin mi diye😀 gönlü olsun canı sağolsun artık
Nesrin-57 Gtrkmen sıklaşırsa mutlaka hastaneye gidin , her an suyunuz gelebilir telaş yapmayın, sağlıcakla günü geldiğinde gelsin inşallah bebiş, elisa ismi tek başına güzel bence de , illa iki isim olacaksa elisa ikra olabilir