İyi geceler
Geçen hafta pazartesi günü buraya bir konu açmıştım. 22+6 da suyum geldiği için perinatolojide takip ediliyorum. Allah razı olsun birçok kişi yazıp moral olmuştu. İki hafta kritik dayanırsa bir şansı olabilir belki dediler çok şükür ilk hafta bitti. Bebeğim 630gr olmuş. Hiçbir şey yememe izin verilmeyen, sadece hastanenin çorba demeye bin şahit çorbası ve yoğurdu ile beslenmeme izin verilen halimle 100gr alabilmiş kızım.
Benimle birebir aynı şeyler yaşayan ve hatta benden bir hafta küçük hamile olan bir arkadaş ile tanıştık burada. Bana kabız yapmayacak şekilde yiyebildiğini ye ki bebeğin kilo alsın dediler ben yiyorum neden sana sıvı diyeti yaptırıyorlar dedi şok oldum. 10 gündür artık midem sırtıma yapıştı açlıktan o kadar halsizim ki… Soruyorum doktorlara her an bir operasyona alınabilirsin o yüzden hiçbir şey yiyemezsin diyorlar. E bahsettiğim arkadaşa da aynısını söylemişler hele ona durumunun daha tehlikeli olduğunu da söylemiş doktorlar kanı pıhtılaşmadığı için. Hiçbir şey anlamadım durumdan. Naçizane yine sizlere sormak istedim. Belki ben de normal beslenebilsem bebeğim biraz daha kilo alırdı gelişmesi daha iyi olursu diyorum hep çünkü ne zaman kontrole alsalar bebeğinin kilosu düşük diyorlar e diyorum hiçbir şey yiyemiyorum ki.. Yemiceksin böyle devam diyip yolluyorlar. Normal mi bu durum? Aynı şeyleri yaşıyoruz bana yeme ona ye ki bebek kilo alsın deniyor. Bu tarz bir durum yaşarken sizlere de doktorlar yemek yemeyi yasaklamış mıydı?