Kızlar göbeğimde ve karınım da ağrı var normal mı yardım.
Nlgnkrtl Normal diye düşünüyorum kendiminkine bakarak, çok aşırı şiddetli değilse
Normal bebek yerlesiyodur çok hareketli olma bu zamanlarda dinlen bolbbol
İlk çocukta olmamıştı sanki bu korkutuyor beni