Arkadaşlar safra kesesinde taş olan var mı bende varmış son ay öğrendim ama 3 4 kez acillik oldum dr da ameliyat dogum sonrası dediler benim gibi olanlar süreçlerini paylaşabilir mi acaba. Bebiş var diye hiç bir şey yapmıyorlar ama ben acillik oldukça her seferinde daha şiddetli ağrılar duyuyorum 35 haftadayız son 5 hafta nasıl dayanırım bilmiyorum yediklerimi düzenledim parolsüz duramıyorum