Yaa maşşlah diyim bünyeden midir bilmiyorum, ikiz gebeyim 11 haftalığız, hiç midem bulanmadı desem yeridir. Çok nadir bulanıyordu, 2 kez kustum sadece. Ben şuanki hissettiğin duyguyu öğrendiğimden beri hissediyorum 😂 her gün korkuyorum acaba bişey mi var diye. Ama doktorlar bünyesel dedi. Bebekler sağlıklı ilerliyor. 2 haftadır gitmiyorum doktora, son 5 gün kaldı sabırla bekliyorum