Bbk88 14 ile 22 ncı gün arası değişiyordu düzenli adet dongum olmadığı için. Adet biter bitmez ovü testlerine başlıyordum pik yapıp siliklestikten 3 gün sonra testi birakiyordum.. Morfolojinin minimum 4 olması gerekiyor sağlıklı gebelik için öteki türlü gebe kalınır ama sağlıksız olma ihtimali çok yüksek oluyor. Doktorumuz sağlıksız gebelikte bebek ilk 3 ay içinde düşer bı ihtimal düşmezse 6 ay içinde gebelik kendiliğinden sonlanır yada sonlandırmak durumunda kalırız demişti. Ne yazık ki ilk gebeliğim 6 ncı ayında kendiliğinden sonlandı.