gtoptasss Herkese selam 11+6 haftalık hamileyim ve bugün hiç birşey yiyemiyorum çünkü midem aşırı bulanıyor ve duramıyorum kreker yedm onu bile çıkardım başına gelen var mı hiç bu kadar şiddetli olmamıştı nasıl geçer ve ne yemeliyim ?
Ayssee__ gtoptasss doktorunuza söyleyin prilam yazsın size çok iyi gerçekten o olmadan su dahi kabul etmiyor midem 18. haftadayım hala devam ediyo bulantılar bulantı olması iyi bişeymiş ama 🌸
Papatyaebru gtoptasss geçmiyor maalesef ben 3 ay boyunca acile gidip geldim serum yedim bıktığım zamanlar oldu ama sonra hafifledi çok şükür Şuan 23 haftalık oldum şimdide mide yanması başladı Allah yardımcımız olsun
GULYUF07 gtoptasss bende çok oluyodu baş agirisi falan da oluyod halsizlik leblebi iyi geliyodu ben bol bol leblebi yedim
gtoptasss Anneadayiii__ kendimi kusmaya alıştırmak istemiyorum evet kustum sonra birşeyler yiyince yine başlıyo ve kısır döngü 🙄😞
Minigiim-vebenn52 Geçmiyo maalesef ya mide bulantısı kullanacaksın ya da hiç beslenmezsen eğer serum veriyolar aç kalırsan bişi yiyemezsen
Ayssee__ silayayla_ doktorumda öyle söylemişti çevremdende hep öyle duydum bulantı olması güzel bişeymiş bebeğin durumunun iyi olduğuna işaretmiş ne kadar doğdur tartışılır belki ama ilk hamileliğim 9 hafta sürmüştü kürtajla sonuçlanmıştı sağlıksız gebelikti ve hiç bulantı yaşamamıştım o anlamda da mantıklı geldi biraz bana 😏 tabi ki hiç bulantısız hamilelik geçirenlerde var gayet sağlıklı bir şekilde söylediğim kesinliği olmayan birşeydir benimki sadece duyum ☺️