Hanımlar merhabalar. En son 31 temmuzda adet olmuştum ağustos ayında olamadım. 4 5 adet idrar gebelik testi ve 1 defa da kan testi yaptım hepsi negatif. Tarlusal kullandım o da biteli 1 hafta oldu hala tık yok. 2 haftadır ağrı,şişkinlik ve gerginlikten ölcem ilk defa böyle oldu. Tavsiyeniz var mı?