Sibel555 Merhaba annişler doktorum bugun bana mama bien adlı takviye edici gıda yı verdi aranızda kullanan varmı
Minigiim-vebenn52 Bana omega yazmadı ama bende istiycem gidince bakalım vericek mi bebeğe kilo aldırıyormuş ve zeka geliştiriyormuş diye duydum