Deletedmom_103 Sabahat17 sağdan sola dönemiyorum aldmkakaka zaten kısıtlı oluyor ya sağa ya sola yatılıyor göbek çıktıktan sonra
Drnzgn Sabahat17 ilk hamileligimde col dikkat ederdi. Gece dönsem kalkar soluma yatardim geri simdikinde hiç önemsemiyorum acikcasi nasıl rahat ediyorsam öyle yatıyorum
Aysensrkan İlk başlarda dikkat etmiyordum göbeğim çıkana kadar yüzüstü bile yatıyordum göbek çıktıktan sonra zaten yüzüstü yatamıyorsun. Sonra sırt üstü yatmaya başladım ve 25. Haftadan sonra onuda yapamıyorum nefesim daralıyor en rahatı sağ taraf geliyor şuan
Sabahat17 Aysensrkan bende en rahat sağ tarafa yatabiliyorum ve sırt üstü yatıyorum ama okudumlarim ve söylenenler genelde sola yat diyenler oluyor rahat edemediğimden yatamıyorum ilk gebeliğim biraz endişeliyim
Sabahat17 Drnzgn benimde ilk hamileliğim kendimi ne taraf daha sağlıklı ve iyi ise kendimi ona alıştırmak istiyorum en azından şartlandirayim kendimi diye ama bilemiyorum işte her söylenenlerde kafa karışıyor
Aysensrkan Sabahat17 kuzum bebişin daha çok küçük endişe etme bebiş ağırlaştığında sağ taraftaki toplardamara baskı yapar ve bebeğe giden kan azalır diye sola yatmayı tavsiye ediyorlar ama senin bebeğinin o kadar ağırlığı yok şuanda. Biz 27. Haftamızdayız sağa da solada yatıyorum çok rahat.
Drnzgn Sabahat17 bende ilkinde çok onemsemistim ama sürekli de aynı tarafa yatilmaz ki zaten kilo alıyoruz vücut ağırlaşıyor sabaha kadar soluna yattığını düşün mahvolur o taraf valla şuan nasi rahat edersem öyle yapıyorum