ilginarslan en beklenmedik biziz demek ki 4 aylık evli 4 aylık hamileyim 🙈 eşimle aynı yaştayız ki çok da büyük sayılmaz ama 25 yaş ☺️ düğünden sonra eve geldiğimizde eşimin tek şartı bu olmuştu korunmanı istemiyorum ve önlem almadık ama hemen tutacağını da bilemedim tabi ben kendimi hastalığıma hazırlıyorum 6 gün var merak edip test yaptım negatif eşime dediğimde gözleri doldu. Dedim üzülme çok şükür bir sıkıntı yok zaten yeni evliyiz olur ilerde biraz erteleyelim bu kararı ama ben de kötü oldum. Neyse normalde asla gecikmem hatta saati saatine hasta olurum adet günüm geldi bende tık yok dedim ne oluyor iş yerinde bir abla var gel test alalım dedi ama ben de erken gebelik belirtileri var. Gittik test aldık iş yerinde yaptım pat iki çizgi benn şok 🤯 eşimle aynı yerdeyiz bekleyemediim çağırdım söyledim bütüün iş yerinde baba oluyorum diye çığlıklar atıyordu 😍😍 çok şükür Rabbim aratmadı isteyen herkese de nasip eder inşallah 🙏🏻🤗