BayanYaman Selam kızlar 1 haftadır belim ve sırtım çok ağrıyor arada kaburgalarımda ağrıyor dayak yemiş gibiyim yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum 29. Haftadayım sizlerde durum nedir 😥
CanSuu BayanYaman bende 30. Haftadan beri çekiyorum bel ağrısı yürüyemiyorum sağa sola bile dönemiyorum yatarken napıcam bilmiyorum daha 7 hafta var doğuma Allah yardımcımız olsun hepimizin
BayanYaman Sonay daha 10 hafta var nasıl taşıycam bilmiyorum canım ya şimdiden bu kadar ağrı yapıyosa yandık 😊
Sonay BayanYaman benimde yeni yeni başladı zaten normalde fıtığım vardı bide bu eklenince dayanılmaz oluyo bazen 😊 Allah yardım eder inş annelik zor cnm yapcak bişey yok sağlıkla gelsinlerde gerisi önemli değil ☺
Bsk Bende 24 haftaligim sirtim cok fena ağrıyor. Ogretmenm ister istemez ayakta cok kaliyrm daha da cok var bakalim nasi gececek..😏😏