Z-M-a1998 14-15.haftaya kadar çektim, o kadar kötüydü ki yolda yürürken bi köşeye çekilip tükürmek zorunda kalıyordum 🥲 midemi aşırı bulandırıyordu, uyurken ağzımdan çıktığı da oldu. Ferahlatıcı sakız şeker denedim o biraz iyi geldi canım, bir de günde 3 kez diş fırçaladım