SuzanOktay benimde aynı 4 ekimde gideceğim bende üç hafta sonra yani o zaman ben 32 haftalık oluyorum. Umarım ikimizinki de ilerlemez ve böyle kalır yoksa maalesef sıkıntı. Benim doktorum karbonhidratı en aza indir dedi. Mutlaka günde yarım litre süt iç içemiyorsan iki kase yoğurt ye dedi ek olarak mutlaka et, balık tüket dedi. Hem hayvansal hemde bitkisel protein ağırlıklı beslen dedi. Sende dene bakalım bunları mutlaka süt, ceviz, yumurta ve muz tüket.