Esmanurkaya benim ilk gebeliğimde oluştu fıtık bir daha geçmedi tabiki kalıcı bir şey tek tedavisi ameliyat şuan ikinci gebeliğimdeyim çok zorluyor ilkine göre , dediğiniz gibi çok acıyır etrafı falan aslında sezeryan olurken halledilebilirmiş hazır belden uyuşma yapıldığı için ama ben yaptırmıcam