Aysenurates43 F123 kusmaktan başka çare yok birde parilam diye hap yazıyor doktor sabahları 2 tane yutuluyor o iyi geliyor acilden serum da yaptırabilirsin
Selma2412- F123 canım burdaki postları oku başlık ekleyen oluyor bu durumla ilgili öneride bulunuyorlar belki faydası olur
duygusalbiyengec Nlgnkrtl merhaba bende 4 haftalık gebeyim ve karın ağrısı yaşıyorum bi de aşırı bi kabızlıkk🙈🙈
Aysenurates43 duygusalbiyengec ben 13. Haftanın içindeyim kabızlık hâlâ var arkadaşım geçmedi bir türlü
duygusalbiyengec Aysenurates43 duphalac önerdi doktorum onu içiyorum arada ama ya zarar verirse diye de korkuyorum
Aysoshh Ben 5+4 diye gittim bugün 4+5 dedi doktor göbekten ultrasyonla baktı kasıklarımda ve belimde agrı oluyor mide bulantısı kusmam yok 🥰
Aysenurates43 duygusalbiyengec her türlü ilaç az da olsa gelişimi etkiliyor bacım doğurana kadar dayanıcaz çok kötü olduğumda son çare ilaç kullanıyorum ben
Selmaa2018 5+1 hafta oldu benimde 4+4de keseyi gördük 6. Hafta da kalp atışı için çağırdı ama bilmiyorum erken gibi geliyor o haftalarda duyulur mu acabaa