Bugün ev işi yaptım hemen toplandı sertleşti karnım. Sürekli yatış modunda olmam lazım bebeğin rahat olması için ama olmuyor yani malesef işe de gidiyorum ben 😵💫 eğer yorgunsam gün boyu hareket hissetmiyorum gece yatınca başlıyor ancak. Tüm gün yatmışsam fıldır fıldır geziyor sıpa.