Merhaba kızlar benim son adet tarihim 20 temmuz 7 haftalıkken doktora gittim ama doktorum bana 5+2 haftalık olduğunu söyledi doktorumun söylediğine göre 6 haftalıkken hafif pıhtılı bir kanamam oldu ve acile gitmek zorunda kaldım acildeki doktor bana kalp atışının olmadığını ve bebeği görmediğini söyledi ve haftaya duymazsa olumsuz olacağını söyledi ben başka bir doktora gitmeyi düşünüyorum sizce geç döllenme olarak hesaplamalı mıyım (doktor geç döllenme ile ilgili bir şey söylemedi )