Evet benimde ilk gebeliğim bende kullandım progestan doktorumuz her gebelikte görülebilir korkulcak bir şey olmadığını ve dikkat etmemizi söylemişdi ilişkiyi yasaklamışdı ve kanamam kesilinceye kadar uzandım dinlendim sürekli korkulcak bir şey yok ama dikkat edin lütfen progestan bende çok uyku yapmışdı ve uyku yapması normalmiş