gncglozclk 22+5 sık idrar tuvalette tuvaletim geliyor ama tahlillerim temiz başından beri sık idrara çıkıyorum 😂 benım gıbı olan var mı
ebru31111 gncglozclk inanki gece artık afedersiniz tuvalete gidiyorum yatağa uzanıyorum uykuya dalmadan bidaha gidiyorum çok yorucu gece saha çok günüz fazla gitmem ama gece uyku yok
Deletedmom_103 gncglozclk 28 olacağız sık idrarı bırak artık altıma kaçırıyorum akdkakkza Hepsi normal ve geçecek umuduyla bekliyorum
Egemoms1303 gncglozclk idrara cok çıkınca bebegin amniyon sıvısı azalmıştır diye tekrar içiyorum 😏 ama o sıcaklarda hic sorun yaşamadık çok şükür çok kişiden duydum sicakta sıvısı azalmış diye dogru mu etkiler mi bilmiyorum ama 🤭 gececek bu günlerde gececek inan bak 🤭
bdenerigokce gncglozclk 2.5 da bile bende öyleyim yoruluyorum😂 su içmek kolay yani lavabo çok sıkıntı😂
Deletedmom_103 gncglozclk Kısır döngü su içip işiyosun, su azalmıştır diye tekrar su içiyorsun Özellikle gece döngüsü işemeye uyan su içip yat ve sonra saatte bir bu döngüyü tekrarla mis gibi akxkakska
gncglozclk Deletedmom_103 1 yudum olsun içip yatıyorum ona bıle tuvalete gıdıyorum oyle gelıyor 🤦🏻♀️
gncglozclk Egemoms1303 aynı düşünüyoruz ama suyla bebegın suyunun azalmasının alakası yokmus kardesım gunde yarım litre su içerdi bı sıkıntı yasamadı ama iste annelik ben azalır dıye dusunuyorum 🤦🏻♀️