aysenur30a gizematlas03 ben 15 Kasım gözüküyor uygulamalarda ama bence Ekim sonu kasım başı gibi hissediyorum
minikmucizeemaak gizematlas03 Bizimde Kasım sonu aralık başı dedi doktorumuz net bir tarihimiz yok tabi daha 28+3 üz 🥲🫶🏼
nurarslan01 Kanalize yok daha gün vermedi. Plesanta previa var bende rahim ağzım kısmı kapalı maalesef
adalinda-35 Senem8435 tabikide zamanında ve sağlıkla gelsin bebisler 🙂🙂 zaman git gide azalıyor çok heycanliyim bende
Betustrkmn gizematlas03 18 kasım görünüyor 40 hafta dolduğu gün. Normali bekleyeceğim bakalım ne zaman gelecek.