Esraa-y emzirirken hamile olduğumu öğrendim bende bebek 4 aylık olana kadar emzirdim sonra bıraktırdım kendi isteğimle sütüm vardı ama azalma olmadı sizde istediğiniz kadar emzirin hiç bi şey olmuyor ama tabi çok iyi beslenmeniz gerek bebek depolarınızdan besleniyo ilk üç ay e süt üretiyo vücut bi yandan onun için çaba sarfediyo çok iyi beslenemezseniz gücünüz kalmaz hem karnınızda ki hem de diğer bebeğiniz için yavaş yavaş bıraktırmak en iyisi benim fikrim