Merhaba arkadaşlar artık oğlumun hiç bitmeyen hareketleriyle kasık ağrılarım ve ara ara vuran sancılarım var, oğlumun bu kadar hareketli canımı yakacak kadar hareketli olması doğuma bir işaret mi bunun için hastaneye gitmek istemiyorum ama sanki karnımda üç dört kişi var gibi her yerden saldırıyor 😃😃