Kızlar sizde oluyor mu karın kaşıntısı
ipekskr_1 çatlıyor sanırm oyle okumustum 37. haftadayım 36 da basladı
Feyzanr41 ama benim 6. Haftam
Karın büyüyor büyüdükçe geriliyor gerildikçe kaşınıyor 😃 nemsiz bırakmamak lazım 👍👍
Karın büyüdüğü için kaşınıyor nemli tut çatlak kremi yağı vs kullan