gzlkzmbilg Deryaaku valla bildiğimiz fitil gibi değilmiş biraz acılı bir işlem oldu rahmi yumuşatmak ve açmak için takıldı
Dilruba2121 gzlkzmbilg 8saat sonra başladı sancılarım . Öğlen 11de fitil takıldı sabah 5.45 doğum oldu
Syavuzs gzlkzmbilg aynısını yaşadım , Allah yardımcın olsun kuzum🙏🏼 öğlen 2.40’ta doğurmuştum. Suni çok zorladı yalan yok ama sonrası güzel korkmamaya çalış dirençli ol 🌸
gzlkzmbilg Melodimm doguramadım fitil rahmi çok az yumuşattı açılmam hiç olmadı şuan doktorumu bekliyorum biraz açtı çektim :(
gzlkzmbilg Dilruba2121 sezaryen ile doğum yaptım ancak bebeğimin akciğerlerinde enfeksiyon çıktı yoğun bakımda şuan dualarınızı bekliyorum
Dilruba2121 gzlkzmbilg çok geçmiş olsun. Gözünüz aydın Rabbim analı babalı büyütsün ayağına taş değdirmesin. İnşallah en kısa sürede çıkar yoğun bakımdan ve evinize gidersiniz 🌸💜Acil şifalar versin Rabbim.