kvnc3434 Kusura bakmayın biraz geç bir cevap oldu ama yeni gördüm. Çok şükür şuan 18 haftalık olduk. Kese olması gerekenden bir tık aşağıda demişti, 2 hafta sonra olması gereken yere yerleşti ama bu sefer de ufak bir kanama alanı oluşturdu. Miyomlarım Çok fazla çıktı. Progestan sayesinde onu da sağ salim atlattık, şeker hastalığı çıktı bu sefer de. 😏 Hala miyomlar için Progestan kullanmak zorundayım, riskli gebelik deniliyor. Ama hamdolsun 4,5 aylık olduk bile. Şeker hastalığını insülin sayesinde düzene oturttuk. Bu 4 ay içerisinde şuan en rahat dönemim. Doktorum artık biraz tadını çıkar her şey yolunda dedi…