Sedakyaaa Kızlar az evvel nişanım geldi. Suyum geldi mi anlamadım. Sancım ağrım yok. sizce doktora gitmeliyim
Rumeysa2 Sedakyaaa benimde öyle olmuştu gittim alttan muayene ile baktılar bi kağıt ile doğum suyumu diye ve öyle çıktı ertesi gün doğum başladı bence gidin hemen
MuazzezKara_ Rumeysa2 ya doğum sancısı rahimde olmuyor mu yoksa vajinada bıçak saplamaları gibi olanlar mı doğum sancısı öyle ise dayanılmaz cidden