Yasomia detaylı ultrasonda kan akışındaki yavaşlık dolayısıyla doktorum kullanmamı istemişti. 32.haftaya kadar kullan demişti bende o zamana kadar kullandım ve bıraktım. 32.haftadan sonra bırak demesinin sebebi bence kanı sulandırdığı içindi. Bence siz de doktora sormadan devam etmeyin. Şuan 37.haftadayım ve dediğim gibi 32.haftaya girdiğimde bırakmıştım