stoprak Merhaba kizlar. 38+2 haftalık hamileyim. Bebeğimin kilosu fazla çıkıyor. Bende normal doğumdan korkmaya başladım. Devlet hastanelerinde kaç kilo üstüne sezeryan yapıyorlar bu durum başına gelen var mı
EmreBeyiBeklerken stoprak 4 kilo üstüne sezaryen yapıyorlar genelde. Ama çatın müsaitse her türlü normal yapabilirsin canım korkacak bişey yok ki 😊
stoprak EmreBeyiBeklerken çatı muayenesinde çatı darlığı olmadığını söyledi ebe. Ama benim bebeğimin kilosu hızla artıyor. Çok şükür sağlıklı artması da güzel ama daha içimde olduğu için çıkacağı zaman korkutuyor gözümü
stoprak Hlmkaya 4 kilo olmak üzere 20 gram falan kaldı. Doktor 3 4 gün içinde dogmazsa sezeryan sınırına ulaşır dedi
canchu stoprak O olcumlere inanmayın ,arkadasima 4 buçuk kilo doğar dedi 3500 gr bile doğmadı üstelik ozelde ,resmen kandirdilar ,ben ayni gun 3800 dedi ayni gun ya 4200 dogurdum