Aicsnpj4 Trimester a girince bu aşı yapıldığını okudum tetanoz boğmaca difteriye karşı anne ve bebeği koruyormuş. Yaptıran var mı internette de çok bilgi bulamadım
gamzecgr Aicsnpj4 gebelikte tetenozun amacı bambaşka difteri ve boğmaca bambaşka yeni çıktı bu muhabbet o yüzden çok bilinenden şaşmamak lazım bence o iğneyi sgk karşılamıyor şuan o yüzden firmayla anlaşması olan doktorlar yönlendiriyor pay alıyor eşim mümessil ordan biliyorum
Fly0792 Aicsnpj4 ben de 27. Haftamda doktorumun önerisiyle adacel aşısı oldum. Aynı şekilde boğmaca, difteri ve tetanoz a karşı koruyor. Bir yan etkisi olmadı.
Btss Aicsnpj4 bir önceki gebeliğimde takip eden doktorum yaptırmıştı. Gerekçesi de Boğmaca aşısı bebeklere 2.ayda yapılıyor eğer 2. Aya kadar bebek bu hastalıkla karşılaşırsa ölüme kadar gidiyor o yüzden hem seni bağışıklayalım hem de anne karnında o antikorlansın demişti.
Ireeeeem gamzecgr sgk ve sağlık bakanlığına bakmamak lazım yurtdışında yıllarca rutin uygulanan şey bize 1000 yıl sonra geliyor. Biz geri kalmış bir ülkeyiz bu her alanda böyle. SGK pahalı bir aşıyı asla da karşılamaz karşılamayacak da. Ben de eczacıyım eşiniz de bilir sgk her şeyin en adisini en ucuzu öder çünkü insana verdiği değer bu kadar
Mariposa77 Merhaba , yurtdisinda yasiyorum ve burada dedigin gibi 3lu sekilde anneye yapiliyor , bende oldum.
Mariposa77 Aicsnpj4 hayir hic bi yan etkisi olmadi bende , su video’yu izlemistim hatta Turkiyede yeni oldugu icin :
Fly0792 Kubrakucukkk aşıyı kendimiz eczaneden temin ettik . 420 liraydı sanırım. Takipli olduğum hastanede doktor reçetesiyle ücretsiz yaptılar.
Minikperi Ireeeeem aynen o yüzden Coviti biz bedavaya daha az hasarla atlatırken yurtdışı sınıfta kaldı. 1000 yılmış gerçekten komik. Ülkeyi kötülemeyi marifet sayıyorsunuz. Eleştirmek kolay. Biraz da iyileştirmeyi deneyin.
Ireeeeem Minikperi sen iyileştirmek için napıyorsun mesela? Hadi bizim gibi cahillere ışık ol biz de seni örnek alalım. Överek mi iyileştiriyorsun?
Minikperi Ireeeeem ben akademisyenim kendi alanımda elimden gelenin fazlasını yapıyorum. Bir şeyler üretiyorum. herkes kendi işini layığıyla yaparsa ülke iyileşir zaten. Bakın siz de ne güzel eczacıymışsınız bu alanda yapabileceğiniz pek çok katkı var inanın.