Kızlar meme ucum şiş bi kaç aydır. Arı sokmuş gibi yani göğüs büyümesi değil meme ucunun teni şiş. Tuttuğum zaman büzülme olmuyor. Ve sadece meme ucunda var sebebi ne olabilir acaba hormonlar mı ilaçlar mı anlamadım. Doktora soruyorum bişey demiyor doğru düzgün🙄. İnternete yazıyorum mastit çıkıyor ama daha 6 buçuk aylık hamileyim başına gelen var mı?