Kızlar ilk 17 haftalıkken cinsiyet öprenmeye gittiğimde dr kız olduğunu söyledi 2 hafta sonra başka dr muayeneye gittim erkek gibi ama kordonda olabilir dedi sizce ilk doktorun yanlış görme ihtimali nedir olabilir mi böyle bişey yani erkeği kız olarak görmek bana saçma geldi ve eski tecrübeli bi dr kız dedi ben ona inandım yanılma patı nedir bilen varmı ya da tecrübesi olan