ezg51_68 İyi akşamlar arkadaşlar 5 aylık hamileyim.Mide yanmam hiç geçmedi.Özellikle süt,yoğurt,ceviz gibi besinleri yerken daha fazla ve gün boyu oluyor.Bebeğimin gelişimi içinde bu besinleri almam lazım ne yapabilirim.Ayrıca vicium kullanıyorum
skzlkya20 ezg51_68 benim de midem çok yanıyor. 37 haftayı bitirdik doğumdan sonra mide yanmasının geçeceğini düşünüp inanamıyorum yani unuttum yanmayan bir mideyle yaşamayı yatmayı kalkmayı 😂
_Sedaa_ ezg51_68 Benimde öyle maalesef iki güne bir acile gidiyoruz, defalarca istifar ediyorum. Kollarım mosmor oluyor çoğu zaman kısa zamanlarda serum aldığım için damarlarım patlıyor artık.
_Sedaa_ ezg51_68 doktorum yağlı, baharatlı, yoğun çikolatalı şeylerden uzak dur, yemekten sonra hemen uzanma, sık sık beslen çok aç kalıp bir anda mideni doldurma demişti. Ben bazen uymuyorum ama yaptığım zamanda etkisini görüyorum :)
Dilekonurr skzlkya20 demekki saçlı olcak :) öyle derler ya inanmazdım ama benim bebiş öyle bi saçlı doğdu ki inanamazsın
crazymommy ezg51_68 Ben buradakilerin tavsiyesi üzerine ben nexium kullanmaya başladım. Doktorum geç saatte yeme falan dedi . Asla geçmediğini anlatınca tamam kullan dedi. Sıfır yanma.. İnanamıyorum yani 28 hafta boşuna çekmişim bunu. skzlkya20 _Sedaa_
Drnzgn ezg51_68 sakız soda mentollü şeyler rahatlatıyor birde doktor bana pastil verdi oda baya iyi geliyor beni de en cok süt ve peynir yapıyor
_Sedaa_ crazymommy Doktora söyleyim, gaviscondan dışında ilaç içme dedi. Ama ben o kadar fazla içiyorum ki yetmiyor artık ölçü falan da değil kafama dikiyorum direk
crazymommy _Sedaa_ Gaviskon demir emilimini azaltıyor o yüzden kansızlık yapıyor aşırı kanım düştü bende 7 aydır günde 7-8 kez içiyordum kurtuldum nexium sayesinde
crazymommy _Sedaa_ Sabah aç karnına 1 tane sonrasında 1 saat yemek yenmeyecek 🙂 Asla midem yanmıyor şaka gibi…
Zeynneepp ezg51_68 benim de dayanılmaz bir mide yanmam vardı. 2 gün yaşadım sonra doktoruma söyledim bana panto diye bir mide ilacı yazdı onu kullanıyorum. Şu an 36. haftadayım ve kullanmaya başladığımdan beri hiç mide yanmam olmadı. Bence sen de doktorunla bir konuş çünkü başka birşey işe yaramıyor ben her şeyi denedim
_Sedaa_ crazymommy Şuana kadar yanmadı, senin tavsiyenle aldım. İnşallahta yanmaz çok dua ederim yanmazsa, ilk defa rahat bir akşam geçiriyorum 🙏🏻🥲
1ciftyesilgoz crazymommy ah canım ne mutlu bana🥲 burada ve çevremde çok görüyorum mide yanmasını çeken gebeleri. Anlam veremiyordum neden doktoru yazmaz ki diye, ben de ulaşabildiğime söylüyorum 🥹💙 rahat geçecek son ayların neyse ki🙏
crazymommy 1ciftyesilgoz Aynenn en zorlu aylarımda en azından mide yanması çekmeyeceğim 🥹 Çok sağol gerçekten 🥰❤️