Anneadayiii__ benim ikinci hamileliğim ilkinde de çok üşüyordum hiç bir vitamin eksikliğim yok tansiyon normal şeker normal bakılmayan şey kalmadı. Doktor bazı insanların vücutları hormon değişimine hassas oluyor sadece gebelikten kaynaklanıyor dedi. İlk çocukta doğumdan 1 ay sonra geçmişti insallah bu da öyle olur. Hatta menapozda ani üşüyüp yanan insanlardan olacaksın vücudun onada aynı tepkiyi verecek dedi :)