Sahika90
Merhaba eylül ayının sonunda kürtaj olmustum kürtaj sonrası kanamam az az yaklasık 30-35 gün sürdü. Kürajdan sonra ilk adetimi 1 hafta ha söküldü ha sökülcek diyerek kasımın 4 ünde oldum 6 gün sürdü temizlendim bu arada hem adetliyken hem adetsizken 3 kere doktora muayene oldum yani yara veya bişi olsa görünürdü kasımın 4ünden sonra kasımın 19unda tekrar oldum oda 6 gün bitti şimdi tekrar hastalanıyorum. Kürtaj sonrası bu şekilde düzensizlikleri olan hanımlar varsa bilgi verirseniz cok sevinirim. Biraz endişeliyim ama düzene girmeye calıstıgını düşünüyorum o yuzden böyle düzensiz kanamalar oldugunu düşünüyorum 🙄