Tazeeeanneee123 32 haftalık gebeyim anlatmakta zorlandığım bi acı yaşıyorum göğüsümün alt kısmında göbeğimizde üst kısmı oluyor dokununca yada üstüne yatınca acımaya başlıyor içerden acıyor dışardan herhangi bir sorun yok içten sanki bi yerini vurursun morarır yada tahriş olurda acır gibi bebeğimde bu acıyan yerin biraz alt kısmında genellikle toplanıyor totosunu havaya dikiyor içerden zedelenme falan mı olmuştur sizce kaburga ağrısı değil et acısı :( (doktora sordum bir fikri yok..)
melekmommm Tazeeeanneee123 aynısı yaa aynısıı ve kimseye anlatamıyorum annem pişik olmuştur orası diyor ama alakası yok yatınca sanki içerden etimi çekiyorlar ama bir yandan da dışardan da farklı bir acı tarif edilmiyor. Bebeğimin başı dönünce rahatladım ben.
Mine9166 Tazeeeanneee123 benimde olmuştu doktor başı orada dedi sonra kendiliğinden geçti. Böyle içeriden yarılmış gibi hissediyordum dışarıda gözle görülür birsey yoktu.
Mino21 Tazeeeanneee123 Evet aynı acı haftalardır bende de var :/ İlk zamanlar anlam verememiştim. İş yerinde uzun süre oturur pozisyondayım diye mi acaba dedim. Sütyenimin alt tarafı mı oturunca değiyo acaba dedim😅 Yok sonradan farkettim ki oraya bi yerini dayıyo😂 Pozisyon değiştirince acı da geçiyo çünkü.
Smyyns Tazeeeanneee123 hiç sormadım göbek kordonu büyüyor bebek büyüyor normaldir diye çektim o acıyı
Sinemphotographyy Geçen bir video izledim. Bebek anne karnında annenin etini çiziyordu hemde defalarca 🤭 Hatta altına da “Anne karnında sanki kesik ağrısı var şikayeti ile gelmiştir” yazıyordu. Aklıma nedense o geldi 🤍
Tazeeeanneee123 melekmommm Evett acısı pişiğe benziyor ama pişik değil bakalım 2 hafta sonra kontrolüm benimkinin pozisyonunu henüz bilmiyorum 😓
Tazeeeanneee123 Mine9166 anlaşılan bebeklerin yer ettiği yer özellikle acıyormuş başka sağlık sorunu olmasında anlatılmaz yaşanır bi his 😥
Tazeeeanneee123 Mino21 ya dimii en çok dayandığı yeri tahriş ediyor demekki içerden bebeklerimiz diğer arkadaşlarda bundan bahsetmiş 🥹🥹
Whitelavinia Tazeeeanneee123 göbek düşmesi ağrısını anlatıyorsun ama bu aylarda dusermi hiç bilmiyorum
gofret27 Tazeeeanneee123 18 haftalığım daha ama oramdaki baskıyı tarif edemem ki bende henüz bebek oraya çıkmadı bile.. karnın çok fazla üst bölgeden gerilmesinden kaynaklıymış tek açıklaması bu
Tazeeeanneee123 gofret27 Kim bilir hangisinden sebep bebekten ötürü mü gerilmeden mi anlam vermek zor 😞
biryildiz42 Bende 32 haftalık hamileyim benlm de hani ishal olacağımız zaman sancı girer ya karnımıza öyle bir ağrı gelip gelip gidiyor