40+2 deyiz teyzeleri hâlâ hic gelmeye niyetimiz yok 24 Eylül son tarih dendi istesende istemesemde yatisin olur dediler ama ben direk suni almak istemiyorum inşallah acilmam olur yada sancim gelir de giderim ilk oğlumu 39+5te doğum yapmıştım ama bu minik nazlı çıktı abisinden sizler ne durumdasiniz son tarihleriniz nedir moral olalim biraz