Sysysyy benim oğlumunda kalbi delikmiş ben detaylıya falan girmemiştim doğduktan sonra 1,5 yaşında tesadüfen öğrendik vsd 2,5 mm imiş doktor çok küçük önemsiz muhtemelen kendiliğinden kapanır çocukluk çağında kapanmazsada hayatını etkilemez demişti zaten oğlumda da hiçbir belirti yok ilk başta bende çok üzülmüştüm ama şimdi hiç takmıuorum doktor içimi ferahlattı zaten oğlumda da dediğim gibi ne gelişiminde ne de başka bi şeyinde sorun yok gayet iyi. Sizin ki muhtemelen doğuma kadar ya da doğumdan sonra kapanır çünkü çok çok küçükmüş delikler ve vsd nin kapanma olasılığı çok yüksekmiş o yüzden hiç üzülmeyin