Kızlar 28. Haftamda kontrole gittiğimde bebeğimin doppler akımlarının bozulduğunu ve gebelik zehirlenmesi yaşadığımı öğrendim, apar topar yatışım yapıldı, doktorum telaşla bebeği yarın alabiliriz dedi, tabi ben asla istemedim direndim baya , benim tansiyonum baya arttı ve protein kaçağı da arttı idrarimda, doktorum benim hayatımın da tehlikeye girmesi sebebi ile beni acilen fakülte hastahanesine sevketti , fakülte hastahanesinde ciğer geliştirici her türlü ilaç vs yapıldı, ve tam 4. Günün sonunda doktorum bebeğin alınmasına karar verdi ve sezaryen ile bebeği aldılar, ben ise 3 gün yoğun bakımda yattım tansiyon sebebi ile , bebeğim şuanda küvezde ve yaşam mücadelesi veriyor, ben yeni eve geçtim ama çok kötü psikolojim , bebeğime hergün süt götürüyorum ama hala beslenmesi başlayamadı, lütfen dua edin , benim gibi preklamsi geçiren ve bebeği 28 haftalık doğan anneler yorum yaparsa sevinirim, bebeğim iyi olacak mı, sizce küvezde 7 aylık bir bebek yaşama tutunabilir mi , benim gibi preklamsi geçiren annelerin yorumlarını bekliyorum…