17+3 üm arkadaşlar yaklaşık üç dört gündür biraz yorulunca sol kaburga kemiğim ağrıyor sırt kısmından, kalp çarpıntısı oluyor kalbim acıyor sanki, dinlenince geçiyor. Var mı bu problemi yaşayan doktora giden bu konuda kardiyolojiye gitsem mi? Fazla kana ihtiyaç oluyor bebek büyüdükçe o yüzdendir diye düşündüm ama mesela şuan telefonu turarken sol kolum da ağırdı.