Bsra2820 29 haftalık hamileyim ilk aylardan sonra koyu bi kararma söz konusu moralman çökmüş durumdayım yaşayan var mı acaba geçici midir 😔
Elitopatra25 Bsra2820 canım Ben de aynı dertten muzdaripim önceden beyazdı hiçbir şekilde kararma yoktu şimdi hem lekeler çıktı hem de kararma çok oldu baktıkça sinirlerim bozuluyor umarım geçicidir 😑
EnzlHzlUmt Bsra2820 bende bembeyaz kızdım koltuk altım Bile karardı :( eşim arkana ne olmuş dedi bir baktım orasıda . Doğumdan sonra geçer diyorlar geçmezse gidip leke tedavisi olucam .
firdevs07 Bsra2820 benimde oldu doktorumla konuştum doğumdan sonra ufak bi soyulma işlemiyle sorun çözülür dedi
turkuaz_ Bsra2820 pespembiş kuşum kapkara oldu benimde canım sıkkın ve bırazda şişti botoksu fazla kaçırmış ünlü dudağı gibi duruyor 😁
Bsra2820 Elitopatra25 gerçekten her aklıma geldiğinde sinirlerim bozuluyor ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç böyle bişey olmamıştı Sizin kaç haftalık
Bsra2820 EnzlHzlUmt geçer umarım yarın kontrolüm var doktora sormaya bile çekiniyorum 😞 kötü bi durum
Kbrnrmrt Benim genital bölge, koltuk altı, boyunda kararmalar oldu sonra hepsi kir gibi geçiyo eski haline dönüyor. Korkmayın 😊
Bsra2820 Kbrnrmrt ay inşallah ama normal doğum düşününce o görüntüyü görcek olmaları bile moralimi bozuyor 😣